GNÄLL

Slut på lov, och välkomment till skolan typ...

Jag blir lackare varje dag som går jag HATAR denna veckan på riktigt.
Men nog med gnäll nu.
Övningskörde idag med körskolan och det gick faktiskt helt "okej", mer okej än vad det brukar gå. Kännde mer chill än vanligt och var inte lika stirrig vilket inte ledde till lika många missöden.
Så nu ska jag köra på med mor ett tag framöver.

Annars så är det som det är, hatar att komma hem hatar att känna pressen.
Har gett mig själv msn förbud nu vilket jag ska hålla till minst torsdag, och det kommer jag att hålla med.
Ska förövrigt plugga som en gnu imon på historia lektionen och verkligen skärpa till mig, sen nu om fem minuter ska jag läsa häftet en sista gång, anteckna lite och sen blire lite anteckning med psykologi.
När de sen är över ska jag nog skriva lite på min intervju så jag för det fixat tror jag.

Morgon dagen ser också kul ut.
Om jag lyckas att jobba jävligt mycket imon och INTE sitta vid FB förens vid klockan halv tio på kvällen är jag riktigt nöjd.
Och då Kärre...kanske jag kan komma...eller jag vet inte. Kanske vet mer på torsdag/ondag.Men jag önskar.

NJUT AV MITT GNÄLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0