Gårdagen

Igår kämpade vi satan mina kära vänner i U21 men men det funkade inte riktigt så att säga.
Äh va fan vem bryr sig om 100 år när allt kommer fram?
Tror vi har bättre lycka på annat håll :D

Men i alla fall, kom hem runt 7 igår och hamnade framför tv.n och kollade melodifestivalen.
Egentligen så suger melodifestivalen, men Salem al Fakir är lätt bäst, så varför inte spendera tid på att kolla lite halvt.
Passade på att städa mitt rum med, i och med att vissa låtar var mindre bra.
Okej det är lite mysko att städa rummet vid nio på kvällen, men säg såhär... jag hade inte tagit ner julpyntet förens igår kväll....det säger väll rätt mycket om mitt rums tillstånd.

Just precis så...

Nu ska jag äta äpple och läsa naturkunskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0