Att slå klackarna i taket

Igår blev det en spontan trip till Jönköping, eller jönne som somliga säger..ehehe
I alla fall var det askalas på sina fronter, skulle inte stannat hemma för allt i världen.
Visst uppstod det vissa komplikationer, och vi rann runt på staden i  cirka 2h...UTAN jacka i minusgrader.
(riktigt lyckat)

När allt väl fixat till sig gick vi till centrum och var där resten av kvällen, och levde livet.
Allt och ingenting hände, och jag säger bara det var en kväll jag sent kommer glömma. ;)

Just nu sitter jag och skriver på en artikel till mitt Projektarbete, det börjar faktiskt arta sig.
Precis som min mamma vackert säger, man kan inte äta hela elefanten på en gång, utan man måste ta små tuggor åt gången i veckor.

För dig som undrar (Kärre/J.K) så klarade jag av intervjun med handsvett, darrig röst (och snabbpratande), och med lagom mycket matrial att arbeta med.
Sen är ju frågan hur pinsam jag var på en skala.

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0