ÅNGEST!

Jag stör mig något otroligt på mig själv just nu!
Jag fattar inte vad fan jag håller på med om jag ska vara ärlig, på riktigt alltså!!
Fattar ingenting av det jag pluggar med, har madrömmar om att jag misslyckas i skolan och har konstant ångest.
Denna vecka kommer vara en av de tuffaste veckorna i mitt liv utan tvekan.
Jag ska
1. skriva klart en interjuv
2.skriva klart min krönika
3.skriva ett repotage
4.göra en inlämmning klar tills tisdag (dvs inte i över morgon utan vecakn därefter)
5.göra övriga saker med PA såsom de vi gör tillsammans

Inklusive mina vänner ska jag även plugga religion och psykologi.

Jag vill börja lipa på riktigt vill jag det.
Ska skaffa mig facebook förbud typ, och döda mig själv återigen.
Längtar tills vecka 9 då allt kommer lugan sig ganska rejält iaf...

Så ikväll ska jag läsa lite mer religion och psykologi seriöst.
Imorgon har jag sovmorgon men får kliva upp i ottan och skriva på PA!!!
Sen på eftermiddagen ska jag plugga/chilla med Mälh ska bli så jävla bra!

EXCISTENSIELL ÅNGEST JOOOVISST!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0