Alla singlars bittra dag

Idag är jag riktigt mensig (utan att ha mens)
och det beror inte på att det allahjärtans dag, (faktum är att detta är den första alla hjärtans dag på länge som jag är glad att jag är singel, och inte tycker synd om mig själv)

Det som gör mig bitchig är att jag är stressad, inklusive att folk gnäller på sitt singelskap då säger jag bara "VA FAN LEV LIVET, OCH SLUTA GNÄLLA". Jag vet hur det känns tro mig, men inget blir bättre för att man sitter hemma och lipar.

Idag har jag haft en ganska seg dag, har skickat lite CV till olika ställen, muséum, sjukhuset, matbutiker osv.
Sedan har jag även övningskört med moder, surat, pluggat "extremt liiite", och pratat med Kärre.

Fast det är lov i morgon ska jag nog komma i säng relativt tidigt ikväll, jag ser liksom ingen vits med att sitta uppe och dega när jag lika gärna kan sova.
Så jag tror jag ska hoppa i dushen, på med sovkläder och plugga lite till.

I morgon blir nog endå en ganska fin dag, ska gymma lite och sen ska jag någon gång under dagen ta en välbehövlig fika med Dajlish.

Kom precis på att jag borde tvätta lite kläder såhär på vecko slutet...både idag och i morgon...så låt processen ske.

Keep going bitter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0