Några små faktum

Idag är jag helt mellankolisk, på riktigt.
Har sagt hejdå till Rick idag, som jag inte kommer träffa på typ 3 veckor nu. Döden är påtaglig ja. Och nu vet jag att jag är gnällig och omständig och borde hålla käften eftersom det inte ens är mycket om man jämför med folk jag känner som har långdistans förhållande, osv. Men jag tycker det var lite tråkigt, och konstigt hade de la varit annars... Så ja därav den känslan.

Jag har i alla fall ätit Sushi och det var gott. Sen träning givetvis och innan dess intro till Psykologin.
Funderar på att börja plugga ikväll men mjäää vi får se. Fast förvisso borde jag göra det, om jag ska kunna ha ett liv när jag är hemma i Värnamo. Så ja, plugg får det bli till halv tolv kanske...

Men ja först ska jag damma, dvs förbereda mig inför min städning. Jag borde göra ett ryck i lägenheten helt seriöst.

Jaha...det var min vardag det. Ser framemot att få köpta broccoli och hänga på Igor i morgon med, städa och plugga GIVETVIS.

Men nu...plugg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0