K.O

Yo.
Sitter och fryser som ett himmla asplöv just nu.
Satte precis igång vattenkokaren för jag ska dricka lite te nu hade jag tänkt, är nämligen helt slut i kroppen och jag behöver läsa klart 15 sidor i ett kapitel innan jag gjort tillräckligt för idag. Så eftersom som jag är astrött tänkte jag att det var bäst att jag piggnar till lite innan jag kan läsa klart allt.

Annars hade jag tänkt chilla ikväll, försöka komma i säng tidigt eftersom jag sovit så dåligt i veckan. I morgon fyller jag ju dessutom år och det vill man ju inte missa ... eh? Ja hahah eftersom jag fyller år i morgon så passade vi på att luncha ihop jag och några andra tjejer från klassen, treeevligt. Så jag har fått lite firande i alla fall.

I morgon blir det födelsedagsfika med några andra tjejer från klassen i alla fall, och sen blir det plugg för min del. Hahah, men va fan det får funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0