Jag ser en bil, jag ser en tjej, jag ser en snut. SNART HAR HELGEN VECKA 48 tagit sluuut!

Yo, kom hem för en liten stund sedan.
Har som tidigare nämnt haft match i Karlstad idag, och matchen började klockan sex. Hur stört?
Vi vann iaf med 3-0, vilket var fint. Jag fick dessutom spela lite i sista settet och det var också fint, med tanke på att detta var min första match med spelarlicens osv. Yay!

Nu är jag ganska lagom trött i alla fall, men kännde att jag var tvungen att berätta att jag var hemma osv, och därmed poängtera att jag såg en potentiell våldtäktsman på vägen hem. Nu kanske det inte var en våldtäktsman, men han närmade sig mig, kollade efter mig ropade och visslade. Eh och tönten som jag är så ringde jag till Rick och våldgästade han i några minuter (jag var precis utanför hans boende) bara för att skaka bort denna mannen. farligt värre...

Nu ska jag lyssna på XX, borsta tänderna och sova asgott. Huvudvärken är nämligen påtagligare än någonsin...

Men glöm inte att det är helt okej att sjunga med i Bob Hund låten" vecka 48 " Godnatt! .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0