ingen vila ingen ro

Sitter och pluggar arsle nu.
Eller vaddå jag läser klart min kurslitteratur.
Får lite halv ångest, men det är bra att jag sätter upp lite mål för mig själv.

Igår var jag hos Viggan med Dajla, vi bastade drack vin och hade det trevligt.
Sen idag träffade jag Enida som var hemma från USA en vända, och fikade med henne på stan.
   På vägen hem gick jag förbi Irams lägenhet, och bestämde mig då för att spontant besöka henne vilket var ett väldigt bra beslut eftersom hon var hemma. Lina var också där, och sen kom Vanja med, så jag satt och pratade lite med dem.

Det har varit lite halvdant här i Värnamo för tillfället och jag längtar bara till nyår och Skåne.
Men mest av allt längtar jag till Västerås, till mina fina vänner (alla klassisar är inkluderade), fyrenigheten och Rick.

Det är så sjukt påfrestande. I morgon ska jag göra så mycket som möjligt, plugga, ta mig till tandis, fika med Annisette och JK, tvätta och träffa Mia.

Ja herre min jesus ingen vila ingen ro.

Nu ska jag försöka läsa klart för idag innan jag ska får vila.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0