Hej.

Hej.
Igår var det spontant umgänge med världens bästa fyrenighet, så idag var jag ganska trött och dryg faktiskt.
Dagen startades egentligen igång med att jag och Theese drog och åt asiatiskmat på ett ställe som heter spicy hot. (HELT SJUKT GOD MAT) Därefter satte vi oss och försökte plugga på Espresso House, med ett helt okej resultat.

Sen har jag nästan frysit ihjäl påväg till träning, och tränat volleyboll såklart.
Jag mår så himla bra när jag spelar volleyboll, och när jag tränar så att jag kunde inte mer än att ångra mig. Trotts plugg osv så ska jag med på bortamatchen i helgen, och känna livet. Dock har jag ju ingen tränings overall, men jag ska förhoppningsvis beställa i morgon.

Nu är jag helt mör i kroppen, och därför ska jag sova.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0