Dag 6 - Min dag

Hej. Nu ska jag berätta om min dag som har varit så sjuuk rolig...inte.

*Steg upp på morgonen utvilad trotts att jag hade drömt en madröm. (Orkar inte förklara)
*Åt frukost, snackade med grannen och diskuterade lite om det engelska språket osv.
*Drygade i några timmar, drack vatten, lyssnade på musik pluggade några begrepp(vet egentligen inte vad jag gjorde men tiden försvann)
*Drog till skolan häftade ihop några papper, och drog på en 20 minuters promenad innan jag handlade lite
*Pluggade lite, fixade god mat och drygade lite
*Pluggade kollade på tv
*Drog till Rick
*Pluggade och drygade omvartannat

Summering: Idag har jag pluggat och drygat.

Nu ska jag dock inte plugga mera, utan jag ska kolla på tv dricka te och varva ner.
ska se till att hamna i säng i skapligt god tid igen, och sen jävla kör jag en sista repetition av begreppen inför tentan.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: extremt anonym person LN

detta får mig outsökt att tänka på begreppet delad förståelse.

hahah neeejrå :D

ps. jag är normal

2010-12-09 @ 22:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0