Dag 6 - En bästa vän

Nu tänkte jag berätta om min bästa vän.
Först och främst måste jag poängtera att jag verkligen har många vänner som jag älskar sjukt mycket, och som jag värdesätter sjukt mycket. Egentligen har jag inte en "bästa" en vän, med tanke på att alla betyder så mycket på olika vis. Det vet ni själva mina hjärtan: Nicko, Dajla, Viggan, Mia, Mälh,Kärre, Elin osv. Men dock finns det en person som finns där för mig i vått och tort, och därför blir det henne som får min benämning bästa vän.

Min bästa vän är J. Kesak.
Anledningen till att hon är det är för att hon alltid har ställt upp för mig, och funnits där i lycka och helvete.
   Jag och Jessica träffades via volleybollen när vi gick i 4an. Från början pratade vi inte alls med varandra, men med tiden så började jag och Viktoria, samt Petro och Jessica att umgås efter träningarna, och en stark vänskap växte fram med tiden, och på den vägen är det.
Vi har varit med om så mycket tillsammans, och vi har alltid kul ihop!! vi har spenderat timmar i Jönköping, flummat sönder som barn, varit i London ihop, varit salongsberusade och dyngraka tillsammans.
   Men oavsett vad har du alltid funnits där för mig.
Speciellt när min mamma var sjuk, och jag mådde psykiskt dåligt så ställde du upp för mig jätte mycket genom att dra med mig på olika saker. Och det betyder så fruktansvärt mycket att du såg mig då. (Klart så ställde alla mina vänner upp för mig, men J.K drog det lilla extra)
   En annan anledning till att Jessica är min bästa vän är för att hon alltid lyssnar, och förstår oavsett man fan säger. Det stannar alltid, och hon tycker aldrig att man är störd i huvudet (mer än vanligt heheh). För jag kan säga exakt vad som helst till den kvinnan, och det blir aldrig fel.



Av alla mongon i världen är det dig jag tycker bäst om. Jag tror på vår vänskap, och värdesätter den så sjukt mycket. Tack r att du finns! Älskar dig på riktigt! <3

Kommentarer
Postat av: Kesak

Aww :) så gulligt :D blev tårögd ^^

älskar dig med Fanny!

Du ska veta att varje gång jag är ¨på A6 och går förbi dom där bänkarna så tänker jag på när vi var där i 5 timmar xD

2010-12-09 @ 12:33:49
Postat av: Funny

hahah vad kul! :)

Kommer aldrig glömma a6...

2010-12-09 @ 17:28:24
URL: http://papperskrafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0