Dag 3 - Mina föräldrar

Jaha, så idag var tänk att jag  skulle skriva om mina föräldrar, jobbigt värre.
Jag vill faktiskt inte skriva något speciellt om mina föräldrar för jag vill inte hänga ut dem på internet.
Men ja.

Mina föräldrar lever inte ihop, och har inte gjort det sen jag var 8 år, dvs. 10 år. Visst var det jobbigt och så när man var liten, men nu tycker jag bara att det är bra att de gick varsitt håll för att de är så pass olika. De är endå lyckliga nu med sina nya partners och nya familjemedlemmar, och på köpet har jag ju fått lite bonus syskon osv så det är jag tacksam för.

Mina föräldrar har ingen kontakt med varandra alls, och det tycker jag är ganska tråkigt och jobbigt, för jag skulle kunna ge nästan vad som helst för att de skulle kunna träffas utan att det skulle vara besvärligt och jobbigt.
Visst finns det saker som man inte gillar med sina föräldrar, men hur man än vrider och vänder på det kommer dem alltid vara ens föräldrar och det är bara att vara glad över det, och uppskatta allt de gjort för en. För utan dem hade jag inte varit den jag är idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0