Dag 2 - Min första kärlek

Okej hej och välkommna till Dag nummer 2, idag ska jag skriva om min första kärlek...vem fan nu det är.
När jag tänker på min första kärlek tänker jag direkt på en kille jag var kär i på dagis hahah, men samtidigt kan man inte kalla det för "kärlek", eftersom det bara var "eeeeeh han är söt jag vill pussa honom".

Jag har ganska svårt att sätta finger på exakt vem, och när min första kärlek var, eftersom jag vart förälskad och inte förälskad i olika killar under olika perioder.
Egentligen skulle jag nog kunna säga att "Leverfläcken" var min första kärlek eftersom förälskelsen till honom varade i typ 3 års tid, och då måste jag ju varit kär.

Men samtidigt kan man säga att jag har "min första kärlek" just nu, till Rick. För jag har aldrig kännt såhär starkt och såhär mycket för någon kille förut. Så egentligen handlar det nog mest om hur man definerar det hela.

En kärlek kan ju vara så himmla mycket, det kan vara kärlek till musik, volleyboll haha allt you name it. Så¨va fan, kär, kärlek som kärlek typ?


Nu ska jag försöka öppna några konserver och laga mat. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0