Dag 16 - Min första kyss

När jag var 15 fick jag min första kyss, och det var fjärilar och rosa moln överallt...eller INTE.
Det var under en studiedag i Januari och jag och X träffades för andra gången. (Redan vid hans ankomst till mig skämde han ut sig ganska rejält, ni som jag har berättat detta för vet ju redan vad som hände. Dock orkar jag inte gå in på det. Mår bara dåligt för hans skull.)

Hursomhelst var vi hemma hos mig, vi satt och kollade på "vänner" och sen helt plötsligt var hans tankar på något annat, och en kyss fick det bli.
   Redan under kyssens början visste jag att det skulle gå fel (eftersom han redan hade skämt ut sig), och jag hade rätt. X hade en riktigt dålig andedräkt, och själva kyss grejen var som en blöt äcklig elvisp.

1 h senare sa jag att han var tvungen att gå, och sen träffades vi aldrig mer, och tur var väll det.


Kommentarer
Postat av: nickolina

jag minns det allt!

2010-12-25 @ 00:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0