Dag 10 - det här hade jag på mig idag (WT)

Dagens outfit är för ful för er beskådan, men jag har faktiskt pluggat och handlat julklappar och då får man vara ful. Jag har faktiskt läst psykologi sen klockan 6 idag... och jävla vad jag är körd i huvudet ett kapitel på 50 sidor på engelska.

Eftersom jag har legat i sängen sen klockan sex idag har jag bytt outfit, från det jag hade tidigare idag så det är väll den oufiten som borde gälla då alltså.

Kvällens gällande outfit: Moneybrother t-shirt, uppsatt hår i en ful knut, icke excisterande smink, och skottrutiga röda mjukisbyxor från Skottland.

Nu ska jag dammsuga och moppa golvet i badrummet. Eftersom jag inte har någon egen mopp tänker jag vara en tattare och låna kökets jävla mopp för att lyckas med något bra. Sen ska jag la fortsätta med plugget och läsa ett halvt kapitel i psykologiboken innan jag däckar.

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0