Dag 1- Om mig

Jaha ja, det var dags att skriva något om mig själv alltså.
Jag ska försöka få ihop något bra utan att försöka måla upp värsta "det här är personen som jag egentligen vill vara bilden".

Hmm ja let's go.

Jag vill inte skriva om vad jag tycker om att göra på fritiden, hur många olika skivor jag har i min skivsamling eller att jag älskar familj, utan jag tänkte skriva om min personlighet.

Första intrycket av mig - Fanny är troligen att jag är en ganska städad och lugn person och ganska skulle jag tro. Första gångerna jag träffar nya personer försöker jag vara så framåt som möjligt utan att vara framfusig och mest känna av stämmingen och "go with the flow". Iofs tror jag att det är många personer som är så, och att endel skulle se mig som blyg då jag kanske inte skriker och gapar i stora sammanhang. Men det handlar egentligen inte om att jag är extremt blyg utan för att jag känner att jag inte vill säga något eller har något att säga i sammanhanget. Utan det är mer självalt.

När man känner mig mera brukar många bli ganska chokade och säga att jag är väldigt flummig, (på ett bra sätt), att jag är skämtsam osv. Men det är klart jag inte kan vara säker på om alla tycker det.
I rätt situation försöker jag såklart vara seriös, och överlag har jag inga problem med att vara djup och personlig alls.

Detta var iofs en ganska skev bild av mig, men ja ni får ta det eller inte ta det. Skulle jag tillägga vad mina intressen är blir det utan tvekan Volleyboll, och Musik i olika former.

Det är det mest relevanta ni kan tyckas behöva veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0