Aaa fast nee

Ni vet när man har en sådann riktigt äcklig dag. Idag är en sådann dag.
Jag är förbannad, och stressad. Tog ut mina agressioner på Lisa och min granne Emma, alltså jag skrek inte på dem men jag beklagade mig.Allt ska ju jävlas, skrivare, föreläsningar, och tåghelveten.

Hursomhelst, en sånhär jobbig dag bär jag tattar outfiten, och har risigt hår. (Men det är helt okej, om man tänker på hur stressad och så jag är)

Då kommer en tjej från klassen och ba "Alltså du är lite lik Serena i Gossip girl". Man ba oj shiit vilken komplimang, hon är ju endå jävligt snygg och så. Men sen kom jag hem och kollade mig själv i spegeln och ser hur fucked up jag ser ut idag, sen googlar jag på Blake Lively och inser att likheten är slående. Eller inte.
Så tack men aa nee jag är inte lik henne, eller?

bl5
http://www.celebitchy.com/117073/blake_lively_is_priceless_my_anonymity_is_something_i_treasure/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0