Yo

Ey yo!
Just nu befinner jag mig hos min mamma i Halmstad och lever livet, och det känns riktigt gött alvarligt talat (även om det nu råkar vara så att det pissregnar).
   Dagen idag började i alla fall med att jag klev upp vid halv åtta för att sedan bli hämtad av Kesak vid halv nio. Destinationen var Kärda. Ännu mer specifikt Kärdafestivalen.
Det roliga är ju att kärdafestivalen inte är någon riktigt festival, utan de är mest ett stort evangemang av den kyrkliga bygden Kärda som samordnar diverse aktiviteter i två dagar. Nu är det ju så att jag är ateist, och inte har något kyrkligt i mig för 5 öre. Men när det är volleyboll inblandat så säger jag inte nej, så när de var volleyboll tunering i Kärda
 hängde jag på.
   Nu var det ju så att lagets insats inte räckte till, men jag Mickis, Emma och J.K hade sjukt kul endå. Riktigt riktigt JÄVLA kul. AMEN.

Resten av dagen har spenderats med J.K, då vi har lagat mat och snackat om allt fult vi gjort tillsammans. Sen var det ju även dags att säga hejdå till kvinnan tråkigt nog. Men, trotts att jag nog kommer sakna dig mest av alla i hela världen, så kommer jag att överleva.

Nu ska jag dock chilla biffen med moder, för i morgon ska vi storhandla diverse saker till mitt blivande hem. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer sakna dig med! Kommer bli sjukt tomt utan dig

2010-08-25 @ 18:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0