yeah okey, ahaa okey, yeah

Hej hej.
Just nu segar jag, försöker skaffa mig motivationen till att sortera och fixa med min bokhylla osv. Men ska väll ta tag i det alldeles snart.
   Idag har jag cyklat en vända för att försäkra mig om att jag hittar till skolan, och samlingsplatsen inför måndag. Vilket inte var några som helst problem. Visst det var en bit till samlingsplatsen, men det är chill.
   Älskar förövrigt att staden är så "cykelanpassad" att trottaren har större plats för cyklister än för fotgängare. Det känns alltså som jag har kommit till rätt ställe. Helt klart.
   Annars har jag inte gjort så mycket, har gått lite på stan, handlat, fönstershoppat, hittat en asbra klädbutik, köpt strumpbyxor, och käkat lite.

   Har nu träffat en till av mina grannar, Emma hette hon och var astrevlig hon med. Hon pluggar sista året med beteendvetenskap så hon har berättat lite om vad jag ska förvänta mig och så. Sehr gut med andra ord.
Jag trivs verkligen superbra här, men nu när skolan inte börjat så är det väll lite väl drygt men men.

Nu ska jag städa lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0