Vi ses!

Så mina vänner, nu har dagen kommit. Detta är sista uppdateringen jag gör från mitt minimala rum här i Värnamo. Nästa gång jag skriver kommer jag befinna mig i mitt egna lilla rum i Västerås full med ångest och förväntanhet.
   Just nu vet jag inte vad jag ska känna, allt i min hjärna går på högvarv. Det är liksom först nu jag fattat att det händer på riktigt. Om 24 h befinner jag mig 4,5 h härifrån ensam.
   Det är dags att lämna tryggheten och börja om på nytt. Trotts att jag är sjukt nervös så vill jag verkligen det här. Jag längtar efter att få börja plugga, jag längtar efter att få träffa nya människor. Jag längtar efter att vara anonym, jag längtar efter att få känna mig dömd utifrån den jag är och inte efter det jag gjort eller var för 5 år sedan.

Vad gör vi? Nu köööör vi!

Jag kommer sakna er alla otroligt mycket, och i morgon ska jag försöka ringa så många av er nära som jag hinner.
Får jag tid över i morgon så ska jag även försöka skriva något fint, om somliga av er fina människor som står mig närmast. Någon gång ska det i alla fall komma upp något.

Nu säger jag inte "på återseende", för den frasen är bullshit i mina öron. Jag säger inte hejdå, för detta är inget avsked. Istället säger jag "Vi ses".
För de man vill se träffar man, och de man inte vill se, träffar man aldrig igen.

Så vi ses! (Inom iaf 4 månader)

Kommentarer
Postat av: Nickolina

Vi ses <3

2010-08-26 @ 22:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0