Tröttheten är närvarande

Jag är så fruktansvärt trött. Började jobbade klockan 6 i morse och lämnade jobbet vid 16.25 då jag och några andra jobbade över för att hinna klart med körningen.
Tröttheten har alltså varit med mig hela dagen, eftersom jag inte sovit ordentligt i helgen pga av vissa anledningar. Hahah. Men det har funkat endå. Jag lever ju, och det är det viktigaste.
I morgon får jag som tur är sovmorgon till klockan 7 heheh, och en timme mer sömn brukar vara behövligt. Sen slipper jag ju garanterat att jobba över i morgon sååå ja. Jag är inte bitter.

Men nu är planen att jag ska luta mig tillbaka och gå och lägga mig. (Jag vet att klockan inte är mycket, men man måste ju orka att leva ibland)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0