T.R.Å.K.I.G.T

Jag har redan planerat morgondagen pga att jag är så jävla utråkad hela tiden.
Ska fönstershoppa som en jävel i morgon, och laga asgod mat. Det är ungefär det som får mig att bli pepp inför morgon.
Ser nästan framemot att vakna i morgon, och veta att "ahaa bara en seg dag kvar, och sen jävla börjar "livet" " , och framförallt att få äta den där tallriken gröt. Hur kul är det egentligen?

I morgon ska jag lägga ut bilder på "lägenheten" på facebook, men det dröjer väll förhoppningsvis ett tag in på eftermiddagen, får vi hoppas.

Vet att inläggen suger ganska hårt, men som sagt det händer typ ingenting såatte


Kommentarer
Postat av: malle

nu är jag med på banan... från och med nu läser jag din blogg helhjärtat fanny dahl! va? nej, känn ingen press!

2010-08-29 @ 13:46:12
Postat av: Funny

Hahah och Malle nu kommer jag ha en sådann prestationsångest!

2010-08-29 @ 18:39:14
URL: http://papperskrafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0