Störda dagar

Igår var den galet, stört, underbart, lyckligt, härligt, och bra!
Avskedsfest för mig stod på schemat, och jag kan ärligt talat säga att jag knappast varit med om roligare, galnare och rolig sammankommst.
Vi åt frukost vid klockan tre mitt i natten, vi sprang mitt i natten, vi hade allsång till "watcha say" och "Halo", vi skrattade levde, och fulade oss.

Det var precis såhär jag vill minnas oss, mina vänner. Det var såhär jag vill kunna tänka tillbaka på skratta och le över. Över oss i Värnamo. Jag älskar er mina vänner och jag kommer verkligen saknar allihopa som var hos mig den kvällen.

Än flyttar jag inte, men jag vill endå ha ett avslut på allting. Och det fick jag.
TACK. Nu kan jag flytta utan att känna skuld.

<3


Kommentarer
Postat av: latifa

vad bra att kvällen blev lyckad! önskar verkligen att jag kunde varit med :/

2010-08-08 @ 19:12:37
Postat av: Funny

ja dte var verkligen jättekul. Verkligen synd att du inte kunde komma. Men när kommer du hem nästa gång?

2010-08-08 @ 21:21:09
URL: http://papperskrafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0