Packapackapackapacka

Hej gott folk.
Jag önskar att jag hade något extraordionärt att berätta för er, men jag har ju inte det.
Det jag har sysslat med sen igår kväll är att packa, packa, packa lite till, och slutligen packa lite mer.
Även fast jag troligen har världens minsta rum, (dvs ett rum med en omkrets lika stor som en handikappstoalett) så verkar mängden av prylar aldrig ta slut.

Det jobbigaste av allt är inte att plocka ner alla grejer. Det jobbigaste av allt är att sortera alla sakerna rätt och att slänga alla onödiga saker. Jag menar att sortera varje liten penna och kolla om de funkar eller ej, till att lägga alla tusen enkronor på ett "säkert" ställe. Nej jag orkar inte det!

Men nu ska jag ta en paus från packande, då jag måste duscha och handla lite mat.
I eftermiddag kommer Sofie en vända så vi får se hur mycket jag hinner packa innan dess.

Tills dess hörs vi gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0