Lilla London!

Det är helt sjukt, men i morgon flyttar jag cirkus 37 mil härifrån. På riktigt.
Dessutom börjar jag bli lite nervös, handsvetten och pirret i magen är påtagligt.
   För att underhålla mig idag, och för att fördriva tiden lyssnar jag på världens bästa låt "Lilla London", av sveriges bästa Anton, Anton Kristiansson.
   Just denna låten har "talat" till mig enda sedan första gången jag hörde den.
"Och jag vill inte verka obstinat, men jag älskar att hata denna fucking stad". Det har varit lite av min mening den senaste tiden.
Hursomhelst, byt ut Göteborg till Värnamo, och byt ut Nordstan till Flanaden, så blir det ännu mer realistiskt.
Tänk er sedan mig i en musikvideo där jag går runt i hipphoppkläder och röker hasch så kanske det känns ännu mer realistiskt?
Eller vi ska nog skippa det där med hasch, men hursomhelst här är världens bästa låt. "Som format mig" den senaste tiden.

LIIILLLA LIILLLALAL LILLAA LONDON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0