Köper allt som inte kan köpas för pengar, för pengar

Jaha då var första kursen igång då, "Introduktion till Beteendevetenskap". Har semniarium på torsdag, och eximniationsuppgift som väntar mig nästa vecka. Det är helt sjukt på riktigt.
I morgon har jag iofs ingen föreläsning som jag bör gå på, men trotts det har jag massor av saker att fixa såsom passerkort, datakonto osv.
   Just nu chillar jag lite, har precis beställt kurlitteratur för 1000 riksdaler, ÅÅH VAD ROLIGT. Dessutom har jag bränt en okänd summa pengar på biljetter till sitting och mat. Dessutom blir det väll ännu mer grejer att bränna pengarna på i veckan. Elbafesten, bävertaco, och inträde till Kåren. Galet.

Dagen har i alla fall varit ganska kul, träffade lite folk som jag kom bra överrens med, och de flesta i gruppen är ju väldigt trevliga och öppna. Så det är nice.
Ikväll ska jag dessutom på välkommstfest, så just nu fixar jag mig lite inför det.

See ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0