Kickass kängor

Jag har nya kickass kängor. Bokstavligt talat, så skulle jag kunna sparka på ett flertal stjärtar med dessa underbaringar.
   Det duggregnar och jag klampar fram i mina kickass kängor mot tandläkaren. Jag bestämmer mig för att vara ashäftig och ta en genväg över gräsplätten.
   Jag snubblar. Nej jag snubblar inte. Jag faller handlöst rakt fram på gräset och fläckar ner mina strumpbyxor.
   Jag går in på tandläkarmottagningen och är asförbannad, och hoppas på att jag aldrig kommer ramla mer idag. Jag går med mina kickass kängor och ser pissed ut, jag låtsas att jag är en torped påväg att avrätta någon längst bort i korridoren. Jag tänker för mig själv "akta nu flrihelvete Fanny så att du inte halkar och skämmer ut dig".
   Jag går med mina kickass kängor, fastnar ännu en gång med skosnörerna i varandra, och precis vid receptionen snubblar jag till.
   Med knappt någon stolthet svär jag för mig själv och går till min tandläkare och väser "USH vad jag hatar dem här kängorna".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0