Jag luktar brasa idag

Jag stinker grillad korv. Eller egentligen kan jag inte lukta grillad korv, utan snarare så luktar jag brasa.
Hursomhelst stinker alla mina kläder brasa, mitt hår är i en enda röra, påsarna under ögonen är påtagliga och tröttheten likaså. Felix höll nämligen mig och Kesak vakna med sitt random pladder långt in på små timmarna såatte...ja.

Nu vaknas det snart mat, jag är sjukt hungrig och trött på samma gång. Tyvärr ska jag strax iväg som funktionär på bilbingot så än på ett tag blir det inget sovande. Men jag får väll slagga runt åtta halv nio ikväll om jag ska orka morgondagen...

Hursomhelst hade jag sjukt trevligt igår. Ni är bäst!
Tack för världens bästa kväll!

Frid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0