HEEEEEEJ MITT SOMMARLOV. NU ÄR JAG HÄRRRRR!

Nu har jag äntligen fått lite sommarlov, då jag faktiskt har jobbat i stort sätt varje vecka under hela sommaren.
Men det "sommarlovs-vädret" som infinner sig just nu är väll kanske inte det bästa, men who cares! Jag längtar faktiskt lite till hösten heheh....och med tanke på hur många jävla modetidningar som jag hunnit bläddra igenom gällande höstens mode så borde jag ha stenkoll på vad som gäller i höst. Eller?

Hursomhelst, idag ska jag luncha med Maria och sen ska jag införskaffa strumpbyxor, tights, sockor osv.
Förövrigt drar jag runt i huset, diskar lite på måfå, tvättar lite på måfå och går i blazer och tights. Livet kan inte bli så mycket bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0