Folk som ger mig saker är bra

Min moster är bra, för jag ska få en säng och en tv av henne. Sehr gut, sehr gut.
När sedan min storebror skänker mig en tv-bänk och en dvd-spelare så är livet komplett typ.
Men hur ofta tittar jag på film då? Säg det.

Nu ska här städas och det ska tuggas laktristuggumin som jag fått av Kesak.
Och en parantes i detta sammanhanget är hur denna Kesak tänkte när hon gav mig 6 stycken laktrisktuggumin att tugga samtidigt "så slipper vi borsta tänderna". (För ja att tugga laktrisktuggumin är ju som att borsta tänderna?)

Och den sista parantes innefattar den retoriskafrågan : Hur kommer det sig att alla verkar ge mig saker just nu?

Kommentarer
Postat av: Anonym

men fannnnnyyyy....du måste förstå att det inte är lakritstuggummi :)



då hade jag inte ätit dom (jag trodde med det var det första gången jag åt) men det är enbart stimorol original :D

2010-08-08 @ 18:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0