Boredom

Sov förjävla dåligt inatt, somnade framför tv.n runt klockan 9 pga tristess. Runt klockan 11 vaknade jag sedan upp av att det var bäcksvart i rummet, och tänkte aaha klockan måste vara runt 3-4 , fan vad nice. Så var ju tyvärr inte fallet...fallet var ju även så att jag var klarvaken.
   Det slutade med att jag inte somnade om igen förens klockan 1, jag försökte tråka ut mig igen så att jag skulle somna, men det funkade ju inte. Jag provade allt från att läsa tråkiga bloggar, spela "fast cars" på mobilen, bläddra i veckorevyn, och läsa hemska repotage på aftonbladet hemsida. Men inget var sådär välbehövligt sövande som jag hoppats på.

Jaja, vaknade sedan runt halv nio i morse, klev upp chillade, åt rostade mackor. (Jävligt gott)
Sen har jag även löpt en runda för att komma igång lite i kroppen, men även för att förbättra kondisen.
Säg såhär...jag bör nog hålla igång med löpandet om jag ska leva som jag gör, kondisen var ju inte direkt på topp... Hursomhelst måste man ju börja någonstans, så jag började idag. Möjligen får jag ta och springa i morgon med, för sen bör jag nog packa ner alla mina kläder inför flytten.

Nu ska jag dock duscha, och fixa mig iordning lite. Sen mina vänner ska jag köpa en falukorv på willys. Great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0