Bitch pleaaase!

Idag har jag och min moder shoppat loss på ö & b för cirka 700 kr. Sjukt onekligen, men ack så behövligt.
Allt från tvättkorg, dörrmatta, till toaborste och nagelremover.

Annars har det inte hänt så mycket idag, har köpt mobiltbredband och nya kängor inför hösten/vintern.
Eller jo förästen, det var en tant som bitchade mamma och hennes man när vi var på coop.
Anledningen till detta var för att vi diskuterade negativa saker om prins Daniel, och påpekade att en gothare vid andra sidan visade halva röven. (Sjukt vidrigt) 

Tanten vände sig om gav oss bitchblicken tills hon slutligen sa "Ursäkta men är det överhuvudtaget något som ni inte tycker är dåligt".
Min mammas man är ju inte den som är den, så han påbörjade en diskussion där vid kassan, och det bitchades från höger till vänster.
Själv pallade jag inte trycket, situationen eller pinsamheten, så jag gick därifrån...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0