Ångest

Sitter för tillfället vid dartorn, halvbläddrar i Elle och har ångest.
Alla dessa modeller och fashionistas kan för det första sätta på sig i stort sett vad som helst och se så jävla snygga ut, men de verkar även ha världens fetaste garderob.
Då kan de mitcha och matcha precis som de vill, och följa alla världens dresscoder som finns; och just därför får jag ångest.
Just för att min garderob uppenbarligen inte vill följa alla världens dresscoder.

Hursomhelst är det alltså jag som funderar på vad jag ska ha på mig i Göteborg, när det regnar, är solsken, är monligt, och då jag har världens fulaste regnjacka (helt seriöst 80-talet ringde nyss...) Vad i helvet ska man gå runt i när man inte får använda sig av paraply heller?!!! Dö eller?

Ångesten infinner sig även i det fallet då jag insett att jag bränt 3000 jävla kronor på en månad. PÅ VAD?
Tell me? Jo 1000 spänn på underkläder, och visserligen drygt 1500 minst till min WoW biljett. Men sen då? Jo I'll tell ja - diverse jävla skitgrejer: mat, åhå sötsaker, kaffe, strumpbyxor, impulsköp. FAN MED!

Okej jag har 3000 spänn kvar, jag ska inte ens slösa mycket den här helgen, och lönen kommer nästa vecka. Men endå. Hur fan tänker jag när jag slösar som en idiot, tell me?

OCH tell me vad jag ska ha på mig på torsdag????!!! JA gör det, för jag kommer stå i timmar och fundera över det. Mhmm kängor, gummistövlar, eller converse, hela eller söndriga converse? 80-talsjackan?
Berätta det för mig så jag kan komma iväg någon jävla gång!

I morgon ska jag lyckligtvis träffa min älskade mamma (som jag inte träffat på ungefär 3-4 veckor nu?), och min storebror. DET är iaf något jag verkligen ser framemot. Så misstro inte gott folk, jag älskar denna sommarn, men jag ogillar starkt helgens dresscoder. :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0