-

Ursäkta för mitt förgående miserabla inlägg.
Men det skiter vi i just nu, och lämnar bakom oss.

Igår träffade jag Sofie i några timmar då hon var i Värnamo. Hon är verkligen en sådann vän man inte behöver träffa dagligen. Även fast man inte träffats på månader så är allt som vanligt, och man behöver bara ha lite "check ups" för att allt ska flyta på som vanligt.

Senare på kvällen cyklade jag iväg till irams lägenhet och umgicks lite med Lina och henne. Dock skulle ju risbullen iväg och färga håret och greja, så jag och Lina stannade ensamma kvar i lägenheten och hade "djupa" samtal om framtiden.
Fett nice.

Idag ska jag tvätta kläder, och rensa lite i garderoben. Inte så att jag ser fram emot det...men men, Kesak kommer ju senare. Så det behöver ju inte se allt förjävligt ut då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0