Timbuktu och jag

Kom på att jag aldrig, har skrivit i kategorin "störda drömmar" så varför inte göra det idag.

Inatt drömde jag, att jag träffade en man som döljde ansiktet för att inte avslöjsa sin identitet.
Det visade sedan sig att det var självaste Timbuktu, och han var sjukt trevlig.

I vilket fall som fall som helst så gav han mig ett "brev", som var ett utdrag från en av hans texter (vet ej vilken), där han förklarade att han gillade mig.
Jaha ja, så hans vänner sa att han var intresserad av mig, och att han aldrig gillat någon så mycket som han gillade mig. Så där stod jag vid folkhögskolan (?tydligen..) och funderade på om jag skulle träffa han igen, och om jag skulle hälsa på Petronella.

Där ser man alltså





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0