Tack <3

Har aldrig skrattat såhär mycket i hela mitt liv, och garanterat inte så mycket på en träning.
Jag var galen, jag var lycklig, smascharna var helt okej - bra, flummet var påtagligt och lyckan var total.

Detta var alltså min sista träning - men den bästa träningen i mitt liv.

Fy fan vad jag älskar er allihopa det är ni, helheten vårat lag som är så jävla underbara!
När jag flyttar, kommer det vara er jag saknar mest av allihop, de är oss jag älskar.
Att var en del av några, att ha kul ihop, att kämpa till det sista, att slå sig, få kött sår. Det är med er.

Det har väll inte riktigt satt sig, att det faktiskt är slut nu...

Men när den dagen kommer, men när det gör det då kommer jag nog lipa. För ännu finns det kvar, och snart ska det bli världens fest tjejer.

Tack brudar <3 Tack för allt. 2002 - 2010 jag älskar er volleyboll här nu och föralltid. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0