Men ja

Helt sjukt seg är jag nu.
Har hunnit med att springa idag för en gång skull, och herre min gud vad underbart det var! Även fast man springer och det är jobbigt, är det endå någon slags lycko känsla i det hela, man springer man lever, man finns.

Nu ska jag snart ta mig en lång varm dusch, och slutligen ska jag väll försöka fortsätta på mitt engelska arbete.
Älskar när jag lyckas disponera min tid, men va fan jag får skylla mig själv!

Just nu vill jag bara ha 5 000 till godo, så jag kan köpa kläder till Aiya och liknande, och till peace and love!
Men såklart är jag nästan bakrutt, och livet är sådär hääärligt jobbigt.
Har i alla fall nya skor, och en ny skjorta så livet är endå helt okej.
Annars kanske man skulle fara iväg till Göteborg om två veckor, eller inte... ÄLSKAR FÖRVIRRINGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0