Marsvin till salu?

Idag fick jag ett sms i stil med "HAHAHA fattar du att jag ÄLSKAR livet när ett marsvin ramlar NER i vattnet"
Det gjorde ju min dag kan jag direkt säga.
Petro tummlade runt på marknaden idag tydligen, och Sandra skulle hjälpa en unge att fånga ett marsvin som var till salu, men som tydligen hade rymt.
Marsvinet hade tydligen gömt sig, och sen hoppat rakt ner i Lagan och simmat iväg.

Jaha vad ska man säga, jag är mållös.
För det första blev jag förvånad över att marsvin ens kunde simma.
Sen undrar jag va fan grejen var med att ha en försäljning av marsvin, under en marknad, vid vattnet?


Personen som genomförde den försäljningen lär ju varit glad sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0