Facebooks betydelse

Tacka gudarna för Facebook, på riktigt!
Det är helt galet livsviktigt den sidan, man är så beronde av den sidan.
"Aaah jag vet, jag såg det på Facebook" hur många gånger har man inte sagt det? Just det

Idag hittade jag min gamla barndomskompis Sara, som flyttade ifrån mig, och som nu bor i Skåne. Jag har inte hört av henne på ungefär 8 år, och jag har verkligen tänkt på henne mycket. Vad händer då? Jo jag söker på hennes namn på Facebook, och hittar rätt direkt! Helt sjukt! Vi har snackat jätte mycket nu, och hon är galet trevlig, så detta gjorde verkligen min dag!
Ska bli sjukt kul att träffa henne i alla fall. Galet vad bra Facebook är!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0