Ansökan till högskolan

Jaha.
Vanja kommer inte ännu, jag har inte gjort det jag ska.
Men det jag precis gjorde var bättre.
Har sökt in till olika högskolor nu, nu kan ingen stoppa mig.
Hoppas jag kommer in på något bra i alla fall!

Mina 5 i topp lista är:

1. Beteendevetenskapligt kandidatprogram - Lund
2. Beetendvetenskapligt kandidatprogram - Uppsala
3. Beteendevetenskapligt kandidatprogram - Västerås
4. Beteendevetenskapligt kandidatprogram - Eskilstuna
5. Psykolog utbildning inkritning Idrott - Umeå


Efter det sökte jag lite olika, t.ex. allmänna psykologutbildningar (lycka till säger jag bara), journalist (lycka till att komma in på journalisthögskolan), lite arbetsliv, kriminologi, och random shit.

Nu får vi se vart jag hamnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0