3 - is the magic number

3 is the magic number, riktigt härlig låt. Det faktumet att mina bröder alltid gick runt och sjöng på den låten fick mig att börja leta efter den, hittade den efter någon måndag. (Det var innan 3 reklamen). Innan dess hann jag blanda ihop låten med gruppen "Magic Numbers" och det är ju inte fy skam att få dem på sin musiklista.
Fast det var iofs inte ens speciellt intressant, men det var en ful parrantes.

3 grejer lista:

Tre saker jag inte förstår mig på: Sverige Demokraterna (hur i helvete?), folk som inte kan stå för sina åsikter, och grejen med att skolka en hel dag utan syfte. (Det suger att vara ensam hemma en vardag?)

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: .mobilen, en duschlotion, och 50-öring

Tre saker jag gjort idag: sprungit, diskuterat ordet "Fittas" betydelse, och druckit kaffe

Tre saker jag vill göra innan jag dör: Jag ville se Arctic Monkeys innan jag dör, och nu har jag gjort det så...Jag orkar inte sätta upp töntiga listor som "Jag måste hoppa falskärm" - nej spontant ska det vara
Tre saker jag kan: rapa när jag själv vill, göra tidningshattar, drilla

Tre saker jag inte kan: jag kan ju egentligen inte spela tillräckligt bra gitarr, nudda tungan med näsan, utföra ett arobicx pass utan att se mentalt efterbliven ut

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Arctic Monkeys, Arcade Fire, och Moto boy (toppar listan just nu)
Tre saker jag skulle vilja lära mig: spela piano, gå i sjukt höga klackar (snyyggt), ta emot komplimanger
bättre

Tre favoriträtter: kycklinggryta med pasta, wookad biff med grönsaker (olympia gör't), eehh..jag vet inte

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0